Samen oplossen
Ondanks mijn zorgvuldigheid en open manier van werken kan het zijn dat je vragen of klachten hebt over mij of de behandeling. Je kunt altijd bij me terecht. Jouw ervaring is belangrijk voor me, ik neem elke vraag of klacht bijzonder serieus en zal proberen er samen uit te komen. Mochten we er niet uitkomen, of mocht je om andere redenen dat niet willen, dan helpt het NVPA je verder.
Gegevens NVPA
Het beste kun je het NVPA bellen op (0413) 330 680 van maandag tot en met donderdag tussen 9.00 en 12.30 uur of mailen info@nvpa.org. Kijk ook even op www.nvpa.org, daar vind je alle informatie.
Je kunt ook meteen een brief sturen: Het NVPA, Postbus 351, 5400 AJ Uden. Mijn NVPA registratienummer is: 100473
In een klacht moet staan:
Naam, adres en woonplaats van de klager.
Naam, voorletters en adres/werkadres van de aangeklaagde.
Korte omschrijving van de klacht, zoveel mogelijk voorzien van de data, feiten en omstandigheden waarop de klacht berust.
Handtekening van de klager.
Meer weten?
Wil je meer weten over het NIP, over de klachtenprocedure, of heb je een vraag over jezelf – bel me, of stuur even een mailtje naar praktijk Therapeut Zoetermeer ter attentie van Roelof-Jan Verschoor.
Ik help je graag.